۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۱۸۶۷۷
رییس کل دادگستری خوزستان مطرح کرد؛

راه اندازی شعب شورای حل اختلاف در مجامع قضایی|لزوم مبارزه قاطع با فساد

راه اندازی شعب شورای حل اختلاف در مجامع قضایی|لزوم مبارزه قاطع با فساد
حجت الاسلام مرادی با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع قضات با مفاسد، از تلاش برای راه اندازی شعب شورای حل اختلاف در مجتمع‌های قضایی استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان، صبح امروز در جلسه با سرپرست و قضات دادسرای مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های قضات، بر لزوم مبارزه قاطع با فساد تاکید کرد و گفت: دادگستری از قضات خدوم و انقلابی که در برابر فساد ایستادگی کنند حمایت می‌کند و قضات باید در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد با قاطعیت برخورد کنند.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه قضات در برابر فشار‌ها و جوسازی‌ها در رسیدگی به پرونده‌ها باید سعه صدر داشته باشند، اظهار داشت: باید در مورد احکام صادره مردم را توجیه کرد تا در جریان عملکرد و خدمات و زحمات دادگستری در برابر مفاسد قرار بگیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به نقش شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به بافت عشایری استان زمینه صلح و سازش در خوزستان بالا است و باید از ظرفیت شورای حل اختلاف بهره برد.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه شورای حل اختلاف مورد تاکید رئیس قوه قضائیه است، گفت: باید از شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها استفاده و بهره برد و تلاش داریم که در مجتمع‌های قضایی استان شعب شورای حل اختلاف راه اندازی شود.

همچنین محمد گراوند، معاون دادستان و سرپرست مجتمع قضایی شهید باهنر ضمن تقدیر از حمایت رییس کل دادگستری از قضات این دادسرا، پیرامون بخشنامه رییس قوه قضائیه برای ارجاع پرونده‌ها به شورای حل اختلاف جهت ایجاد صلح و سازش، خواستار تشکیل و راه اندازی شعب شورای حل اختلاف در این دادسرا شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات